Kołowrotek TEAM DRAGON FD1035iZ
Druga generacja serii TEAM DRAGON to projekt zupełnie nowatorski. Do wszystkich kołowrotków Team Dragon oferujemy dwa rodzaje szpul: głębszą, dostarczaną w komplecie z kołowrotkiem oraz płytszą szpulę do plecionek, oferowaną w oddzielnym opakowaniu.
(429,00 zł szt.)
Po kilkunastu latach sukcesów kołowrotków TEAM DRAGON nadszedł czas na zmiany. Druga generacja serii TEAM DRAGON to projekt zupełnie nowatorski, przygotowany od podstaw na zlecenie Dragona przez jednego z japońskich producentów. Do najważniejszych założeń, jakie spełniają nowe konstrukcje należą:
• maksymalna sztywność korpusu, zapewniająca pewne osadzenie elementów
przekładni i uniemożłiwiająca jakiekolwiek ich niepotrzebne przemieszczanie się
podczas pracy przy dużym obciążeniu, zarówno w przypadku obudowy metalowej jak
i grafitowej;
• wzmocniona, frezowana na precyzjnych obrabiarkach
przekładnia klasy HEG, wykonana z wysokiej klasy stopu;
• oś szpuli oraz
wałek przekładni wyprodukowane ze stali neirdzewnej;
• pełna wodoszczelnośc
całego hamulca;
• zabezpieczenie antykorozyjne kołowrotków poprzez
szczelność ich obudowy uniemożłiwiającą dostawanie się do środka
zanieczyszczeń, w tym drobnych kryształkóW soli morskiej;
• duraluminiowe
szpula dalekiego rzutu oraz rotory wykonane w koncepcji „V”;
• łożyska
kulkowe ze stali nierdzewnej;
• tytanowe rolki prowadzące żyłkę;
• korbki
wycinane w technologii CNC z jednorodnego pręta metalowego z lekkiego i bardzo
sztywnego stopu.
Produkcję wszystkich czterech modeli zleciliśmy fabryce, w której powstają tak znane i niezawodne kontrukcje jak Ryobi Zauber. Do wszystkich kołowrotków Team Dragon oferujemy dwa rodzaje szpul: głębszą, która dostarczana jest w komplecie z kołowrotkiem oraz płytszą szpulę do plecionek, oferowaną w oddzielnym opakowaniu.
KOŁOWROTEK TEAM DRAGON FD1035iZ
Duraluminiowy korpus i rotor • 9 łożysk kulkowych ze stali nierdzewnej • Jednokierunkowe łożysko walcowe zapewniające natychmiastową blokadę biegu wstecznego • Szpula typu „V” wykona na z duraluminium • Główna przekładnia klasy HEG, frezowana, zapewniająca lekką i płynną pracę • Tytanowa rolka prowadząca o dużej średnicy, zabezpieczająca przed skręcaniem żyłki • Rurkowy kabłąk o supertwardej powierzchni • Trwała sprężyna zbijająca kabłąka • Oś szpuli oraz wałek przekładni wykonane ze stali nierdzewnej • Korbka wycinana z duraluminium • Dynamiczne wyważenie rotora w systemie SBS • Wielotarczowy, precyzyjny hamulec przedni, z płynną regulacją wielopunktową, w pełni wodoszczelny • Zabezpieczenie antykorozyjne • Wygodny uchwyt korbki wykonany z twardej pianki EVA.
Numer katalogowy:
15-30-135
Hamulec:
przedni
Waga
[g]:
338
Moc hamulca [kg]: 11
Ilość
łożysk:
9+1
Przełożenie:
1:5,2
Pojemność szpuli [mm/m]: 0,33/230
Szpula
zapasowa: brak
Dostępna szpula zapasowa:
Numer
katalogowy: 15-30-035
Pojemność szpuli [mm/m]: 0,31/100