Reklamacje

1.1. W pierwszej kolejności, zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera, sprawdź, czy opakowanie nie uległo jakiemukolwiek uszkodzeniu w transporcie. Swoją uwagę w szczególności zwróć na stan wszystkich taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. Gdy opakowanie przesyłki będzie nosić znamiona uszkodzenia, lub gdy plomby i taśmy uległy rozerwaniu – nie przyjmuj przesyłki i w obecności kuriera sporządź protokół szkody.

1.2. Jak najszybciej skontaktuj się z naszym sklepem wędkarskim i opisz zaistniały problem. Napisz na czym polega uszkodzenie i ewentualnie w jakich okolicznościach do niego doszło. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska, nazwy i numeru katalogowego uszkodzonego sprzętu.

1.3. W przypadku, gdy dojdzie do stwierdzenia uszkodzeń, które nie powstały w trakcie procesu dostarczenia – zgłoś nam ten fakt niezwłocznie. Podczas odpowiedzi na dane zgłoszenie, otrzymasz od nas informację o sposobie odbioru reklamowanego towaru. Następnie udostępnij nam towar w formie możliwej do odbioru przez kuriera. Transport towaru jest realizowany na nasz koszt. Prosimy również o dołączenie do zwrotnej przesyłki pisemnej informacji o uszkodzeniach oraz dowodu zakupu.

1.4. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji otrzymasz od nas wiążącą odpowiedź.

1.5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt niezwłocznie zostanie do Ciebie wysłany na nasz koszt.

Załącznik: 

Protokół reklamacyjny.