Reklamacje

1.1. W pierwszej kolejności, zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera, sprawdź, czy opakowanie nie uległo jakiemukolwiek uszkodzeniu w transporcie. Swoją uwagę w szczególności zwróć na stan wszystkich taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. Gdy opakowanie przesyłki będzie nosić znamiona uszkodzenia, lub gdy plomby i taśmy uległy rozerwaniu – nie przyjmuj przesyłki i w obecności kuriera sporządź protokół szkody.

1.2. Jak najszybciej skontaktuj się z naszym sklepem wędkarskim i opisz zaistniały problem. Napisz na czym polega uszkodzenie i ewentualnie w jakich okolicznościach do niego doszło. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska, nazwy i numeru katalogowego uszkodzonego sprzętu.

1.3. W przypadku, gdy dojdzie do stwierdzenia uszkodzeń, które nie powstały w trakcie procesu dostarczenia – zgłoś reklamację poprzez formularz wybierając dział „Reklamacje i Zwroty”. Czekaj na odpowiedź. Postaramy się z Tobą skontaktować jak najszybciej. Podczas odpowiedzi na dane zgłoszenie, otrzymasz od nas informację o rodzaju spedytora oraz adres na jaki należy wysłać uszkodzony produkt. Pamiętaj, że do zwrotnej przesyłki należ dołączyć pisemną informację o uszkodzeniach oraz dowód zakupu – paragon.

1.4.Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt niezwłocznie zostanie do Ciebie wysyłany na nasz koszt.

Załącznik: 

Protokół reklamacyjny.